Usein kysyttyjä kysymyksiä verkkoapteekistamme

Päivitetty viimeksi 7.10.2020

Omat reseptilääkkeet eivät näy Treet-ohjelmassa heti
Lainsäädäntö estää näkymisen suoraan. Lista onneksi päivittyy reseptilääkkeiden oston myötä: voit asioida Treetin kautta tai suoraan apteekin tiskiltä. Jatkossa tilaaminen on aina helpompaa!

Lähetin teille Chat-pyynnön mutten voi kirjoittaa mitään
Odota, että farmaseuttimme vastaa Chat-pyyntöösi. Sitten kirjoittaminen onnistuu.

En löydä Chat-ikkunaa enää
Mene sovelluksen etusivulle (Lääkkeet) ja valitse oikean alareunan vihreä pallo.

En löydä tilausikkunaa enää
Mene sovelluksen etusivulle (Lääkkeet) ja valitse alhaalta keskeltä iso palkki Keskeneräinen tilaus.

En voi valita noutolokerikkoa tai kotiinkuljetusta toimitustavaksi
Tällä hetkellä voi valita vain Nouto apteekista -vaihtoehdon, vaikka noutolokerikko ja kotiinkuljetus ovat mahdollisia! Tilauksen jälkeen ota heti yhteys apteekkiin esimerkiksi Chatin kautta, niin sovitaan yksityiskohdat.

Chat-ikkuna ei päivity
Mene sovelluksen etusivulle (Lääkkeet) ja valitse oikean alareunan vihreä pallo. Olet saattanut kirjautua ulos aikakatkaisun takia.

Miten maksan?
Maksupyyntö tulee, kun farmaseutti on varmistanut tilauksesi sisällön. Treet ilmoittaa tulleesta maksupyynnöstä. Mene sovelluksen etusivulle ja valitse alhaalta keskeltä iso palkki Keskeneräinen tilaus. Valitse sieltä Maksaminen.

Kannattaako Treet-asentaa jos ei tilaa?
Kannattaa! Ostohistoria päivittyy sinne vaikka kävisit vain tiskissä asioimassa. Jatkossa voit tarkkailla reseptitietojasi ja arvioida milloin reseptilääkkeitä voi ostaa Kela-korvattuna seuraavan kerran. Runsaasti muitakin hyviä ominaisuuksia ja paranee koko ajan.

Minulla olisi vielä muutakin kysyttävää
Kysy! Laita chat-pyyntö Treetissä tai sähköpostia tai soita. Autamme myös Facebookin ja Instagramin kautta.

treet01